Gårdagen

igår sken solen underbart. För ALLA er som var ute igår hoppas ni hade en kanon kväll, själv satt jag i soffan å tittade på tvn för att vid 8 gå upp till sängen å fortsätta titta, men i morse när jag vaknade så mådde jag underbart å solen sken igen.  Hoppas ni andra piggnat på er nu =)))
Cruising den 9 maj. hummm vad sägs om lite party, jag vet att ni säger nej nu, men vänta bara man ändrar sig ALLTID =) ha ha ha. Hade tänkt lite sjukamp å lite alkohol, lite mer tävling å lite mer ....... Behöver bara en stor gräsmatta, någon frivillig.....

Trevlig söndag på er alla.
KRAM

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det låter dööbra ju...:)

2009-04-19 @ 22:28:25
URL: http://h-panna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0