Jobbigt värre.....

När jag var yngre kunde jag äta allt, visserligen tränade jag som besatt ett tag men även när jag slutade träna å bara åt å drack så nog var man slimmad.
Nu tycks varenda liten ljus brödbit, godisbit eller vad det än är med mer kalorier än morötter sätta sig på min kropp som lös deg. Vad har hänt med ämnesomsättningen ??? Är det som de säger att det händer något med kroppen vid 25?

Jag behöver verkligen sparka mig själv i b...., måste sluta skylla på allt å inget å traska till gymmet.
Hur får man motivationen att komma till en ???

Sköt om er alla!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Men vännen...hmm...du som e sååå fin:)Å smal som en modell;)

Men ja kan absolut säga att kroppen ändras efter 25...det sätter sej liksom på dom mest konstiga ställena...inte alls där man skulle vilja ha dom;)

Vi kan väl försöka peppa varandra? Kanske ta en promenad nån kväll?



Masoor me kramar!:)

2009-10-07 @ 09:20:26
URL: http://www.finej.blogspot.se
Postat av: Liv

Du e alltid finast gumman!love you!!

Tycker ni ska ta å flytta hit så kan vi träna ihop;)saknar dig ju sjukt mycke!!!!pusss

2009-10-30 @ 08:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0