Café Opera

Var till Stockholm på 25- års kalas i helgen med syster på Café opera. Måste säga att det är bland det roligaste jag gjort=).Richard är,har alltid varit å kommer alltid att vara en av de snällaste å finaste. Det började med kalas i lagerlunden med champagne å sedan vipp hyllan inne vid stora dansgolvet. Eftersom det var gratis sprit hela kvällen å den stod mitt framför näsan så lyckades man få i sig en del, men det gjorde ju bara att man blev en bättre minglare=) ha ha ha.
Mycke dans blev det å under kvällen hann jag med ett besök på scen oxå då Richard så fint ställde mig där=) bugg med en av underhållarna fick det bli ha ha ha ha. jag lyckades oxå prata med svenskamaffian, tänk 0m jag bara vetat att det var dem ha ha ha. Jaja ibland blir det inte som man tänkt sig=). Mycke roligt hade vi,men allt kan jag inte skriva om. Vi var två muppar i Storstaden=) ha ha ha.När vi vaknade på söndagen så var vi lite hängiga, men det var det alla gånger värt=). Fortfarande glad efter festen=)Å vi kunde ju vara lite dåliga då vi hade chaufför=) =).

//En trött men glad Vera=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0