Rudolf......

Rudolf med röda mulen, det är jag det är jag. Har lite ont i nosen efter en dags snytande med sandpappret till jobb toapapper. Måste köpa näsdukar imorgon så att det känns som sammet för näsan, nu när jag varit så duktig att kleta in hela näsan i idominsalva =) ha ha ha. Ska man vara fin får man lida pin=) å vem vill gå med en röd riven näsa....så då är det värt att vara lite kletig.
Kent på jobbet sa till mig idag att jag är en kämpe som håller i å jobbar fast jag är så dålig, för det är jag=). Nästan som den där hjärnskakningen efter hotellet på juldagen=).

Fredag imorgon å tänk vad härligt=) =) =)LäNgTAR!

Nej nu ska jag ta med mig min vita näsa å gå å lägga mig tror jag.
(ps tack ullis å damien för ett riktigt gott skratt vid dagis=). Oslagbart med 2 vänster dojjor ha ha ha. Å Åsa å Marie för en jättetrevlig fika ds)

natti natti//Vera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0