Vi tog dagen som den kom =)

Påskafton å VÅÅÅÅÅÅr=) Härliga härliga Halmstad. Jag å syster började lördagen med en runda på stranden och genom alet å prins Bertils stig. Lite springa, mycket gå å ännu mer kort tagning=). Kan det bli härligare än att vakna till måsarnas srik, solen skiner, snön är borta å stranden lyser fin under fötterna. 
Efter våran lilla tur var det frukost, dusch å sen göra staden i skinande sol.
Årets första glass i solen, slank ner som gegga shotten i sommras( inte alls) ha ha ha jo då å det var såååå gott=). Efter lite å då menar jag verkligen lite shopping( en hår inpackning) så hittade syster en väldigt fin vägg mitt i Halmstad som hon tyckte att vi var tvungna att få med på bild sen att det var avspärrat för rivning brydde hon sig inte mycket om då vi BARA skulle ta lite kort=). På vägen hem hittade hon oxå en väldigt fin tunnel som vi skulle föreviga genom lite bilder, i tunneln är det ju då cyckelväg så cyclisterna plingade på sina små klockor och tyckte vi var mitt i vägen men inte något problem det heller tyckte stor chotta=) " de får väll svänga runt lite var hennes komentar" =)))). När vi kom tillbaka hem efter våran lite udda shopping dag så var det Ella å Isak våra systerbarn som fick våran uppmärksamhet. Söta å väldigt roliga barn det där. Å så påskmaten å vinet förståss=)
Lite bilder på detta med=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0