Lite shopping....

blev det igår. Jag å jullan åkte in till Marieberg för att handla nya höstboots åt henne å då fick det bli lite till mig med.

En vattenfast maskara från till Poolpartyt på lördag som ska bli så roligt. Få se om maskaran håller vad den lovar, med klibbfria fransar.

En ny maskara till samlingen från. Jag har lite dille på att prova nya skönhetsprylar när de kommer ut å tror på allt vad reklamer lovar=).

blev två maskaror från Isadora i samma shoppingpåse. Har inte handlat Isadora tidigare av okänd anledning så jag tänkte att det var dags att prova.

Vill oxå slå ett slag för Body & leg shine från Body shop. Förlänger brännan lite i höstmörkret å ger lite lyster till trötta kroppar.



btw jullan är super nöjd med sina nya Boots/stövlar =)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0