Sommaren 2010=)

Denna sommaren har varit den bästa=). Jag/vi har hittat på så mycket roligt. Började sommaren med att flyga miniplan över Örebro med min Ted och Henrik. En rolig upplevelse! Jag Julia å Ted var till eskilstuna djurpark. Jag, T, H och M hälsade på Lisa i Oslo. Också en upplevelse å en av de roligaste resor jag varit på=). Kan fortfarande skratta åt hur snabbt det går att lära sig ett nytt språk=) eller hur bra Marcus var på Norska kanske jag ska skriva=) En snabb visit på P&L. Midsommarfest i det gröna med grillat vildsvin på menyn. Vi var oxå till Skara sommarland med husvagn där jag fick mig en bi lektion(som jag nu tyvärr har glömt hälften av=) av Teds snälla mamma. Julia lekte å plaskade på skara från 10 när de öppnade till 19 när de stängde, sen sov hon gott i bilen hem.
Helgen som gick var jag å T ute i skogen å åkte 4hjuling, väldigt mysigt!!=) Jag kände mig som en riktigt skogsmulle=)

Så många skratt och mycket mys har förgyllt min sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0