Den som spar hon har

å jag önskar jag tänkte mer så, men tyvärr så har jag slängt mycke bra å ha grejer som jag saknar väldigt mycket, tex ett par bruna skinn stövlar från Björn B. De var av ridstövel sort och så där underbart slitna som gör skinnet snyggare. Men de åkte i insamlingen till myrorna förra hösten då jag inte använde dem så mycket. Nu kan jag inte tänka mig några bättre skor. Varför blir det alltid så här, men jag får tänka att de idags läget kanske gör någon annan glad. Tyvärr har jag ärft min rensa och kasta gen från min mormor som hon precis som jag kastat eller gett bort mycke snyggt. Jag lyckades till min lycka leta fram denna ur systers garderob som är spåret från en av min mormors rensningar. 



Hon hade mycket fint min mormor men det mesta får jag dock sukta å beundras av från hennes kort.

// Vera

Kommentarer
Postat av: Jossan

Kanon snygg jacka Vera=D

2010-12-07 @ 08:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0