Stockholm gång 4

På tidiga måndag morgon åker jag till Stockholm för att lära mig det sista av utbildningen. Så på Onsdag em är jag Diplomerad personalassistent =)

Känns både roligt och lite sorgligt. Roligt att man har utbildningen, men tråkigt att säga hej då till de härliga människor jag kursar med. Vi är 6 st väldigt olika människor i olika faser i livet men ändå så har vi så mycket gemensamt. Känns också lite tråkigt att det är slut pga att jag har älskat att gå utbildningen. Så kul att lära sig nya saker =).
Det som också varit så bra med utbildningen är att jag vet lite mer vad jag vill med mitt liv. Jag vill hålla på med personal och de mjuka bitarna å inget med siffror om det inte handlar om lön.
Jag får också så mycket ny energi varje gång jag varit i Stockholm. Allt går i Vera fart =)
Å så passar man ju också på att shoppa när man är där så hur skall det nu bli =/// Det får bli helger i Stockholm istället =)



OAO//Vera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0