Torsdag idag=)

Torsdag idag, vilket betyder att det är fredag imorgon wihoooo =) Tänk att man kan känna av våren fast det är 1 metersnö å -10 ute. Det är som att hjärnan är inställd på marsmånad=).Längtar så till barmark å +grader så man får ta fram vår jackan å damma av sommar garderoben. Kanske tom handla lite nya vårkläder.

I helgen ska jag åka till mitt hjärta å hälsa på, ska bli så kul att få träffa henne igen. Från 1:a dagen på lekis var hon min bästis å fick en plats i mitt hjärta. Så mycket roligt har vi hunnit med sen dess, vissa saker kan jag berätta men andra är något som bara finns i våra minnen ha aha ha ha ha.

Torsdags Kramar =)

Kommentarer
Postat av: Liv

åhh det va såå mys att ha dig här älskade vän!!!Längtar redan till nästa gång vi ses!!!Massa kärlek från oss PUSS

2010-03-10 @ 15:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0