Bilder från överaskningen...

när Ted fyllde så fick han en överaskningstripp av mig. Ihop med några äventyrs bröder så planerade vi resan till sala för gruvvandring och höghöjdsbana. 3 födelsedagsbarn var det  som firades i sala, Ted, Mia å Markus. Ted fick veta innan då jag inte visste vart han hade gummistövlar å dyligt=) men Mia å Markus fick glatt packa/ta med sig packad väska utan att veta destination=). En äventyrlig och rolig tripp=). Min bonus pappa tycker att det äntligen börjar bli lite ordning på mig(han menar alltså att jag väljer bort staden för skogen=) =).






På återhörande//Äventyrarn=)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kul att se bilder, jag har ju bara hört om det...syrran var iaf nöjd vet jag! :)

2010-11-08 @ 21:45:05
URL: http://jennylinacarlsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0