Nu som då...brudar

Min kloka syster sa en gång till mig att bästa brudar består och hon hade så rätt. Livan, My, camilla, Sofia och Lisa är brudar älskar jag lika mycket nu som då.
Emma(MY) var den jag träffade först, hennes farmor var min dagmamma så jag var inte mer än året när vi först drog varandra i håret. Å det kanske inte låter som kärlek men det var det=). Liv(Livan) träffade jag på bussen till lekis och sedan första dagen på lekis har hon varit min Liv. Camilla är ju en bångbro bonde=) så henne träffade jag inte förrens i 7.an men vi hittade varandra och gjorde mycket bus i bångbro ihop=). Sofia var oxå när jag gick i 7.an, vi hade samma intressen kan man säga och så var hon med oss på bussen å bussen den gick till ställdalen. Lisa kom till som en bonus lite senare men har sedan dess stannat i mitt hjärta.
Vi 6 var oskiljaktiga=). Så mycket roligt (mestadels i ställdalen och med en del alkohol). Jag kommer ofta på mig själv att när jag berättar för andra allt roligt och förbjudet jag gjort i mitt liv så är det från våran tid med er som sällskap. Ni kan vara lugna jag ska inte berätta om allt här i bloggen ha ha ha. Vissa saker vet bara vi och stannar hos oss, känns faktiskt lite kul att vissa hemligheter fortfarande är hemligheter trots att vi vuxit upp=) ha ha. Jag är väldigt glad för allt tok å alla äventyr vi hoppade på för det har gjort mig till den jag är=). Vi satt aldrig fast, kom det en möjlighet till äventyr så tog vi den=) Min syster har oxå alltid varit viktig i mitt liv, hon har tagit hand om mig, skyddat mig(när jag strulat till det=) och alltid funnits där. Vi skrattar ofta och mycket åt alla upptåg vi gjort=) Massa kärlek till er brudar.
Lite kort: en del suddiga=)















I den åldern var vi inte lata alla trampade vi å cyklade mist 14 km om dan=) alla förutom Emma som satt på pakethållarn å läste tidning=) ha ha ha. Mycket galet har vi gjort men fy fn vad roligt vi haft=)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0