Höst?Vinter?

Är det höst eller är det vinter? När man vaknade imorse så låg det ett vitt täcke ute. Jag vill inte kalla detta vinter då vi är i mitten av oktober men kollar jag ut så ser det inte ut som höst.
Men vad härligt det är ute=). När jag först tittade ut imorse,å fortfarande faktiskt så känner jag mig alldeles glad i hela kroppen. Nästan samma känsla som när man var liten och stod på flickrummet och tittade ut genom fönstret å såg årets första snö falla=).
Julia blev väldigt lycklig imorse å var väldigt snabb på med ute kläder så hon hann leka lite i snön innan vi skulle till fritids.

Nu till en helt annan sak. Jag vill ju så gärna ha ett långt svall, men varje morgon blir jag lika besviken, mitt hår vill ju inte växa i den takt jag vill. Men hade jag haft långt hår så hade jag säkert allt för ofta haft en rufsig fläta. Det är så snyggt! Flätan på Alexander Wang´s modell är den absolut snyggaste i sitt slag.

ha en kanon dag alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjo! Du har fått en utmärkelse..kolla in min blogg..:)

2010-11-01 @ 20:16:07
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0