Tisdag 101019


idag vankas det träning med K och svärmor. Ska bli så skönt att få röra lite på kroppen. Jag känner att nu är det dags att få lite mer energi.
När jag var yngre å faktiskt till för ca halvåret sen så hade jag smal mani, varje kilo var fruktansvärt jobbigt och varje liten kalori gjode ont i mig. Men inte vet jag om det är åldern eller att jag bara blivit klokare=)(hihihi) men sålänge man mår bra och är lycklig så spelar ett kilo ingenroll=).
Nu när jag tränar och äter lite nyttigare så är det mycket för energin och att kroppen ska må bra och som bonus så får man en tajtare kropp.
Helgen som gick bestod av mycket njuta å lite mindre nyttigheter, men mer energi fick man ändå av alla goda skratt=).
Fredagens kvällen var det bio och god mat på schemat med T, K & J. 
Lördagen var en slappar dag med lite motion i det fina vädret med mysiga T och sedan middag hos K&J där vi som K säger fick lite bebismys=) Å god mat. Vi passade oxå på att boka in STHLMs helgen, vi ska bo på fint hotell hela helgen=) Så lycklig varje gång jag tänker på det=)

Söndagen gick oxå den i matens tecken då vi åkte till pappa för att ha familjemiddag.

Som sagt det ska bli skönt att träna idag=) Älskade pappsen kommer å är barnvakt åt lillhjärtat då min fina Ted är i Sthlm å snickrar=). Saknad är han!

Kramar till er alla underbara och unika människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0