dagen och tillbaka blickar.....

idag var det en snabbfixar hår dag och då åkte det böjbara spännet fram=). Resultatet blir ganska bra och är klart  på 5 röda. Win Win=)

Jag har säkert sagt det förut men denna våren/sommaren var en av de om inte den bästa. Min älskade julia har blivit sådär mysigt go hela hon=) Å så blev jag,julia och Ted sambos=) Och började alla våra utflykter=)

Det var oxå mycket tid med min älskade syster. Midsommarfesten ute vid skog och sjö är ett lyckligt minne för livet


Tillbaka till dagen och detta är ingen bra dag för imorse när jag vaknade så hade jag ont i örat igen=(. Å så till råga på allt så är det kopparbergarnas julafton i helgen(som T kallar det, då traditionerna är lika viktiga som på riktiga julen=) =)). Å vi som planerat utgång kanske får snällt sitta hemma.Men men det finns ju så mycket annat=)Fredags kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0