Bloggaward

Fick en bloggaward av fina hanna,

Och här har ni mina svar:

1. Varför började du blogga?
jag började blogga till en början som en typ av dagbok, men efterhand har det blivit min egna inspirationskälla. Jag gillar att läsa andras bloggar för att få inspiration och tycker det är roligt att pussla ihop egna inlägg.

2.Vilka bloggar följer du?
Jag följer bla Hannas blogg (tack för tipset ang Babblarna, Teds systerson gillar dem skarpt=), olika kändisbloggar och letar mig runt bland inredningsbloggar.

3. Vilken är din favoritfärg?
Svart, vitt, grått men försöker hotta upp med färger=)

4. Vilken är din favoritfilm? 
Fast filmerna(alla 5) 

5. Vilket land/länder vill du besöka och varför?
Högst på listan står den stora staden New York, vill gå på manhattan och andas storstads luft. Vill också besöka Dubai. Alla storstäder och fina stränder lockar mig om jag skall vara ärlig=).

Jag skickar vidare denna bloggaward till Angelica och CJs.


//Vera

Kommentarer
Postat av: angelica

Åh men tack söta du! :)

2011-11-16 @ 09:49:18
URL: http://angeliqe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0