Nytt

tisdag idag känns skönt att vi är en dag närmare helgen med allt vad julmat och familjefester heter. Vi börjar redan på torsdag med lite partaj(till sena natten har jag hört men ska man jobba dagen efter så får man väll vara en liten party booper eller=)? Neee jag skall hålla ut i bästa mån. En annan sak som jag egentligen skulle skriva om: på fredag är det frissan och jag vet inte om det kanske är dags för något nytt. Jag har sparat och sparat ett tag nu men mina toppar behöver av nu, ett långt risigt hår är ingen hit. Frågan är bara om jag ska göra en lite mer vågad toppning eller om jag skall klippa av det så att allt faller ihop(idag är det en utväxande uppklippning). Googlade runt lite. Gillar Ohlsen pagen. Ja det återstår att se vad det blir. Topparna måste iaf bort.




//Vera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0