Förskyld

Å så var man smittad. Julia, syster, Damien ja de flesta har legat i feber å förskylning. Lagom när jag trodde att jag klarat mig började takdroppet så nu sitter man här med näsdukar och röd näsa. Inte den vackraste syn. =)
Morgonen började kl 07.00 då Julia ropade att det var frukost. Sååå trevligt att jag var ju bara tvungen att gå upp. Å vilken dag vi får, sol å + grader. längtar så efter våren men önskar bara att det fanns lite mer tid till att träna så att man med glädje kunde ta på sig bikini. Detta var ju inget problem förr i tiden när jag å Lisa H va ute å gick nästan varje kväll efter skolan bara för att vi hade såå mycket att prata om att det inte räckte med skoldagarna och bussen till och från =)) det var tider för kroppen de.
Men så kom lilla hjärtat å så fanns det inte mycket tid kvar till träning. E ju så mysigt att krypa ner i soffan efter en hård dags arbete och när  man inte träffat Saga på hela dagen.
Nu ska jag gå ut i solen en liten stund.
Over and out //Vera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0