Stockholm

Denna veckan har jag hittils spenderat i Stockholm, The big City. Åkte redan i söndags för att packa mig in i mammas lägenhet, slapp ju också gå upp så tidigt på måndagen.
Eftersom jag kursar så e man lite hängig på kvällen, men idag blev det att ta tunneln in till centralen å shoppa. Hittade ett par byxor som var givna i min garderob (ett par kostym byxor från Tiger). Måste säga att PUB är nog sveriges bästa galleria, om man kan kalla PUB för galleria.
Avslutade min shopping runda med en mysig middag med mamma på Pysslingen.

Stockholm e bra mysigt tycker jag =) nackdelen är bara att man skall springa runt i tunnelbanan. Men som allt annat så med lite övning så känner man sig som en expert =)

Nu skall jag gå å sova så jag orkar upp imorgon på kurs dag 3.

Carpe diem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0