Måndag....

En smart vän skrev till mig idag att måndagar är en lika bra som alla andra dagar. Å han har så rätt, allt blir vad man gör det till =). En måndag kan ju vara lika bra som en onsdag, varför inte liksom?=). jag å julia körde iaf på det spåret å tog en mys kväll, med lite dataspelande å kakor. När lill sessan somnade så blev det lite träning å bra musik. En kanon kväll tycker jag=). Varför tänka negativt när man kan tänka positivt... Allt blir lättare med ett leende på läpparna. Saker som inte går att göra något åt är ju bara dumt att sura och bli negativ över. Lättare sagt än gjort men helt klart alltid värt ett försök=).

Lite bilder från kvällen(lill sessan blir nog en rocker=) Å så en bild på plagget jag kommer att bosätta mig i till sommaren, ett par jeans shorts=). Fattas bara ett par hunter så hade man varit redo för vilken festival som=)




Sov gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0