Platt fall...



Nu är det nog dags för mig att investera i en ny plattång, den jag har idag rycker av mig håret å då menar jag på riktigt. jag har en Gama och alltid haft men den sista jag köpte har inte hållit måttet. Kanske var min ett måndags exemplar men nu känner jag för att byta å prova något nytt.
Väldigt sugen på en ghd, som enligt de flesta sägs vara den bästa får både håret och lättast att styla med.
Drömmen går i svart så klart men där ökar prislappen med 500 kr till, men kanske försvarbart när det ingår en fön oxå=) Den har oxå förbättrade plattor som gör, å lyssna nu: att håret inte fastnar!=)
Många ghd finns att välja på eleven.se
Trevlig torsdag alla=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0