Jobb

Fredag imorgon å fast jag har haft fredag redan idag så känns det nästan roligt att jobba imorgon =). Har så kul på jobbet, tror alla känner av att våren komma skall.
Alla är så glada å stämningen är på topp =) tänk vad lätt allt går med rätt inställning =)

Å så har facebook blivit ett stort samtalsämne vid fika bordet å det trodde jag ju inte riktigt skulle inträffa när jag först började där ha ha ha ha.

Glad åt alla glada =)

Å så träffade jag ju Åsa idag med. Vilken pärla =) Den damen har blivit som en extra syster å jag gillart. Lite tråkigt bara att vi inte jobbar ihop längre, det var sjukt kul =)

Men boka in en afterwork vi ska Åsa, Marie å ja=)

kramar till er=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0