Allergi???

Nu tror jag väll att grodan klämde sig i farstön. Kan man vara allergisk mot silver i bara öronen?? Jag får inga reaktioner på något annat som klockan eller så, men just öronen verkar på mig vara väldigt känsliga.
Eftersom jag älskar mina vita pärlor så var jag tvungen att ut på nätet å kolla efter ett par lika fast i guld å hittade ett par sköningar som jag vill ska ligga å vänta på mig efter en god natts sömn=).
När jag ändå var ute på nätet så passade jag på att surfa förbi Efva Attlings butik oxå där jag hittade två helt underbara par silver örhängen. Enligt smeden så ska Efvas silver smycken vara i lite bättre kvalitet och kanske därför funka. Å när man kollat på dem en stund så känner jag att det tål att tänkas på=).

Ha en jättebra dag=) Puus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0