helg...

men det är med lite blandade känslor jag välkommnar denna helgen.Allt är underbart men problemet är att Det är en sån där fredag när min lillstrumpa åker till A. Jag och Ted var och lämnade henne på fritids och önskade henne en trevlig helg, men kramar var hon lite snål med skruttan(skruttan får jag btw inte kalla henne, för henne själv hahah så jag gör det bara när hon inte hör=).Men hon kommer ju hem till oss igen på söndag igen, förhoppningsvis lite mer kramsugen=).
Igår när ted kom från Sthlm så blev det lussebulle och glögg för jullan. Hon var nöjd=). Passade oxå på att fynda en lampa på Stil & Tings outlet igår som jag är riktigt nöjd med.
Något jag oxå skulle vilja handla är ett par uggs till mig (Å till jullan om hon inte hade en egen vilja å inte ville ha sånna hihi). Har ett par kopior som jag bott i varje varga vinter sedan högstadiet, å de börjar bli lite slitna=). Bilder nedan på vilka jag vill ha å så ett par som jag skulle vilja ställa på hyllan hemma bara för att de är så söööta=)




Dock ligger ju prislappen på 2700-3700 för de övre och 800 för de sist nämnda=(. Men alla får drömma.

Nu tillbaka till att fundera på vad denna helgen bjuder på för äventyr=)

Trevlig fredag på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0