Måndag idag

betyder söndag igår, å det var lite betong kebba igår=). tack alla för en kanon kväll,med mycket skratt å dans=)Vaknade vid 10 första gången men bestämmde mig snabbt för att krypa närmare Ted och sova en stund till =). Sedan iväg för att fira pappor. Först till svärfar som var ute i Aspafallet, där vi åt mummsig kladdkaka. Sedan till pappa där det bjöds på tårta. Jullan kom oxå hem igår så nu var hela familjen samlad igen=). Tyvärr åkte stor hjärtat till stockholm imorse, men inte utan att lämna två  fina lappar på köksbordet, en till mig och en till Jullan=). Såå uppskattat=).
I fredags var Jag, Ted, Markus och svärfar till arena hallen och bowlade och sedan på fenix och åt god mat. Trevligt att man kan göra detta i linde tycker jag. Det har varit en kanon mysig helg!
Lite bilder från i fredags och från bion förra helgen.




//Vera

Kommentarer
Postat av: Jenny

Roligt med bowling, eller hur? Och Jullan, gud vad söt hon är (får man säga det fast hon är så stor nu?)! :)



Och du! Kolla in mina bowlingbilder, Henkan är sjukt lik T på kortet!

2010-11-16 @ 07:23:46
URL: http://jennylinacarlsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0