Original..



Jag vet inte om jag skrivit det förut men jag gillar personer som är lite annorlunda. Kanske är det för att jag kommer från kopparberg å har den pappa jag har. För er som inte träffat honom kan jag ju bara säga att han är som en korsning mellan världens snällaste st bernhard och farmors rosa spetsgardin. För snäll för sitt eget bästa, inte alltid rumsren å tantig. Jag har många gånger tyckt att han är lite pinsam men sa snart jag lämnade tidiga tonåren så förstod jag att det var sånna som han som förgyller tillvaron. Pappa är en av de roligaste människor jag träffat=).
Flera original som jag gillar: När jag först tittade på big brother så hittade jag favoriten på en gång, allas till en början hat objekt blev min favorit  : Gynning.
Hon har gjort så mycket galet å oaccepterat att hennes böcker tar fram många skratt. Samma sak med Anna Anka, olinda(paradise hotel). Jag gillar människor som inte sitter fast, lite fart å fläkt behövs=). Ett original som många med tiden lärt sig tycka om är Maria montezami, allas st bernhard.

Ps förkylningen har tagit mig med och min röst ds

//Vera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0