Pyntning å lussebullsbak..

Idag är det torsdag vilket betyder att hela familjen samlas igen. Julia å jag väntar på Teddan=). I helgen nalkas det pyntning.. å jag vet att många/några tycker att jag är för tidig men tycker det är så mysigt med lite lampor och ljus i fönstrena. Lite mera mysfaktor med julpynt i hemmet. Jag och K på jobbet pratade om stora pappstjärnor igår. Jag har 2 stora pappstjärnor tillvardagsrummet, å jag älskar dem. Hoppas att Ted å Julia gör det med=).
Det kommer att bli mycket vitt julpynt hemma hos oss i år=)

På lördag ska jullan å Margareta baka lussebullar, så nu väntar jag ivrigt på lussefika hos svärföräldrarna=). Jag hoppas å tror att även om inte jag å Ted är med å bakar så spar de snälla lite åt oss=)



Trevlig torsdag på er alla=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0