Sthlm med T, K & J

helgen som gick spenderade vi i den underbara staden Stockholm. Jag kan inte låta bli att gilla farten å alla olika människor som är i den staden. Skulle kunna sitta på ett fik under en filt med en kopp varmt å bara titta på folk. Alla olika stilar, sätt att vara å alla skratt.
Å många skratt det blev det även för oss. Härliga människor som sov på Clarion den helgen=)  kommer att längta tillbaka till sthls helgen både en och två gånger. Får vi göra om hörrni=). "Å snart" är det ju stötet oxå som vi kan se fram emot=)

Jag kan inte bifoga några bilder än då jag inte fått dem från minnet å in i datorn, men det kommer=). Behöver bara få hem min T först så han fixar=) ha ha ha.
Kort finns redan nu att titta på Karin blogg http://karindam.blogg.se/. En bra blogg med mycket bra uppdateringar=)

Idag blir det handboll( å se nu till å vinn Lindesberg!!) med jullan å T. Min å Jullans första match=). Å imorgon blir det 3D bio med massa poppcorn som jullan beställt=)

Önskar alla en trevlig helg
//vera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0