Då var det gjort..

  • Träningen avklarad och det känns så bra i hela kroppen när man går ut från Sandströms. Riktigt bra pass på tisdagar med Lisette.

    Som jag skrev tidigare så blir det Sthlm inte denna men nästa helg och Sthlm betyder shopping. Jag då som är lite beroende av shopping har redan nu börjat surfa runt å kollat efter lite inspiration.
    Nedan är ett litet plock från vad Bik bok har:






    När man ska till Sthlm så måste man ju oxå kika in topshop å eftersom jag letar kjol och shorts så blev det dessa som fångade min uppmärksamhet



    Eftersom Face Stockholm inte har kvar sin butik i Örebro så ska jag oxå in där å handla lite nödvändigt ont.

    //vEra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0