Så svårt..

varför ska det alltid vara så svårt att hitta skor? Acne har höstens snyggaste skor men oxå en prislapp därefter. Whyred samma sak.
Eftersom jag denna hösten har svårt att hitta några jag gillar så har jag kommit övverens med mig själv att jag ska sattsa på budget varianter. Dessa två tycker jag är några av de bättre.
   
                                                                  
                                                             
                                                          

//Vera

Kommentarer
Postat av: Jenny

Om du menar Acne Pistols låga så finns det kopior på scorett. Jag har budget-budget varianten, de ostar 599, men det finns några liiiite bättre, de ser nästan exakt likadana ut och kostar 1199. TIPS! :)

2010-10-05 @ 08:37:52
URL: http://jennylinacarlsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0