Torsdag

idag och älskade fredag imorgon=). Julia längtar så till marken och karusellerna och jag tycker så synd om henne om regnet ska fortsätta. Men lite regn stoppar ju inte barn=). Säger som jag sagt tidigare att vuxna borde ibland vara lite mer som barn och leva i nuet.
Jag tänker därför tycka att det är mysigt med regn, regnet gör ju trots allt att jag snart övertalat mig själv att ett par HUNTER är en bra investering=). I regn måste man ju ha ett par stövlar!! eller hur?=)

Mina favorit trender i höst är allt!
1. Camel
2.Denim
3.Skinn
4.Päls(fusk)
5.Fårskinn

you name it=)

Snart väldigt snart ska du få flytta in=)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det har jag också!!! :) Helst vill jag ha dem som Jimmy Choo har gästdesignat, men de lär man få leta länge på Ebay efter.... jag var i malmö och provade Hunter och är är de mycket billigare, bara runt 1000 kr. på nätet har jag sett dem mycket dyrare.... Trevlig helg!

2010-09-17 @ 09:54:26
URL: http://jennylinacarlsdotter.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag hoppas också på liiite fint väder när jag åker hemåt för att gå på marken i helgen.

Kram

2010-09-23 @ 08:51:52
URL: http://storstadstockholms.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0